Verder was iedereen wel erg geil!! weet niet of de sfeer er beter op wordt wanneer het zo ontzettend druk is!!! Het kwam maar langzaam op gang, en op het eind is iedereen zo geil dat ze nog snel willen lozen!
Ik had dit niet gepikt, mazzel dat ik al weg was......al had ik de camera van t rokersbalkon moeten smijten...ik word niet ongevraagd gefilmd en zeker niet in een sexbios....accepteer ook geen gekloot met mobiele foons zeker niet op naaktdagen en ik nude rondloop......geileboy schreef:Het zal zeker wel een sympathiek en geil stel zijn! Maar toch vind ik het niet prettig als je zelfs nog geen mobiele telefoon aan mag hebben, een camera wel toegestaan wordt!
Zoals ik al zei zijn er mensen die liever anoniem willen blijven! Zo hoorde ik een andere jongen ook zeggen dat hij het niet zo fijn vond dat er gefilmd werd! Of het moet van tevoren kenbaar gemaakt worden wanneer je naar boven gaat, dan is het een ander verhaal! Ik hoop maar dat ik er niet opsta!
Ik wil geen spelbreker zijn, dus daarom niet gemeld bij de balie. Maar wil het wel ff op het forum vermelden dat dit niet weer gebeurd!