Al een aantal keren met haar kunnen genieten.
Voor wie Elke nog niet kent; slank, lekker lief en lang blond haar.
Maar ja dat is dan een algemene omschrijving. Wanneer je haar voorbij zou zien lopen, ergens, ,dan denk je wel als eerste:'met haar zo ik wel eens vreselijk lekker willen sexen!'
Een paar dingen die ik beleefd heb:
Wanneer ze staand vastgebonden aan het Andreaskruis is. Armen hoog en een dun katoenen, te kort jurkje aan. Haar nek likken en met mn handen over haar lichaam glijden. Langzaam van boven naar beneden. Haar borstjes die lekker strak zijn met heerlijke knopjes van tepels voelend onder de stof. Langs haar slanke taille en daarna weer even onder het jurkje omhoog over het zachte strakke vel. Die borsten even kneden en haar zacht horen kreunen. Daarna weer naar beneden met mn handen tot op haar lekker geile heupen, waarbij ik haar wat vrij trek van dat kruis. Dan dat kontje in mn handen voelen. Heerlijke strakke billen. En wanneer je even kneed, dat ze haar bielspieren wat aantrekt.....
Vervolgens over haar onderbuik met mn ene hand verder naar onder glijdend en terwijl ik zacht over haar venusheuvel glij voel ik hoe lekker glad ze is geschoren. Op het punt van haar schaamlippen aangekomen even gestopt, zodat ik eerst haar bovenbenen kon strelen. Vanaf halverwege de slanke zachte staanders van haar strelen en de binnenzijde aftastend. Steeds verder omhoog. Waardoor ze zacht weer kreunde en haar laarsjes een stap maakten naar buiten, zodat haar benen ver genoeg gespreid stonden om nog verder naar boven te gaan. Aangekomen aldaar en dan een paar heerlijke kutlipjes voelen. Niet van die flapperlippen, maar lekker strak poesje. Met mn vinger er voorzichtig tussen glijdend het warme kutsap van haar langzaan haar lippen voelen bevochtigen en haar vingeren en met mn natte vingers nog even langs haar lippen en clith strijken. Clith bij haar is lekker gevoelig.
Door mn knienen gezakt, terwijl zij nog aan het kruis hing. Met mn handen wat meer haar benen gespreid, wat ze gewillig deed. En vervolgens met mn tong haar kutspleet langzaam likken en met mn mond zuigen aan haar clith. Ze kronkelde op een moment erger en haar onderlijf verkrampte wat. Heerlijk om te doen. Kutsappen van haar smaken naar meer.....
Later zat ze op een man, zijn pik in haar kutje, te rijden. Op haar knieen en voorover gebogen op het grote bed. Dat lekkere kontje van haar omhoog wijzend, waardoor niet alleen haar kut goed zichtbaar was, met die lekkere pompende lul in haar, maar ook haar anusgaatje zich goed liet zien.
Op het bed geklommen en boven dat lekkere gaatje gaan staan. Door mn knieen gezakt om voorzichtig in haar kontje te glijden. Condoom met genoeg glijmiddel. Ik verwachte wel wat tegenstand, maar tot mijn verwondering gleed mijn lul er likker soepel in! Heerlijk. Voorzichtig op en neer in dat gaatje terwijl ik de ander zijn pik langs de mijne voelde schuren. Heerlijk geil. Haar kont toen lekker volgespoten, in condoom.
Weer wat later een rustiger sexmoment, waardoor ze zich omdraaide en op haar rug ging liggen en vroeg om een lekkere spermadouche. De aanwezige mannen lieten zich dit geen 2e keer zeggen en leegden een nieuwe lading sperma over haar borsten. Wat ze vervolgens nog eens geil uitsmeerde over haar lichaam.
Wanneer je nog zou willen weten Elke, wat ik nog eens zou willen doen met je samen, dan stuur me maar een pb'tje
Andere heren ook zulke lekkere ervaringen gehad?
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.