Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Donderdag middag 21 November willen wij 'n grote fantasie van

"ELKE"

waar gaan maken.

Neuk & Spuit Marathon met zoveel mogelijk mannen opgesteld in rijen van 3 :D ;)

Voor wie deze bijzondere mooie slanke slet nog niet kennen, bekijk dan alle vorige oproepen(van haarzelf) op ons forum.

Ze wilt deze middag door zoveel mogelijk mannen achter elkaar goed doorgeneukt worden.
Elke man krijgt zijn neuk moment om vervolgens klaar te komen over gezicht en borsten. Zodra de 1 zich leegspuit over haar, mag de volgende al weer zijn plaats innemen om elk gewenst gaatje te vullen.
(Van elke spuitende pik worden er close-up prive opnames gemaakt zodat "Elke" nog dagen erna thuis kan nagenieten)

In de loop van volgende week meer aankondigingen hierover, maar noteer alvast donderdag middag 21 november om vrij te houden voor "Elke".

OPROEP voor alle mannen die "Elke" al kennen:

Plaats hier 'n lekker bericht om haar alvast flink op te warmen of vertel hoe geil je vorige ervaring was met haar.......

Wij weten dat zij mee leest op het forum, dus stel ons niet teleur. :roll:

Let op: Deze middag normale Cinema Entree prijs van € 12,-.

Help ons deze fantasie waar te maken voor haar.
Bink38

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door Bink38 »

elke is geilllllllllllllll
heb r al 3x mogen neuken in t afgelopen jr
ben r bij de 21ste en zal flink wat zaad sparen voor jou.

hoop dat je weer lekkr los gaat
gekko80
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door gekko80 »

Wow! Geweldig Elke! Ik was er de vorige keer bij. Fuck wat ben je heerlijk seksbeest. Waanzinnige dp. Je pijpt super geil. Ben 2X gekozen! Een ware sex godin! Graag meer mannen met lef deze keer. Passief kijken is absoluut NIET geil! Ik doe zeker m'n best om weer keihard te helpen.
Komt allen potente heren!
Come to the dark side, we have cookies.
Pietertje
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pietertje »

Hmmm klinkt goed....heb veel goed gehoord over elke, maar kunnen we ook ergens een foto bewonderen? :P
HeelHard
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door HeelHard »

Klinkt goed alleen jammer dat het in de middag is.....
Mart39
Geaardheid: bi
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door Mart39 »

Al een aantal keren met haar kunnen genieten. ;)
Voor wie Elke nog niet kent; slank, lekker lief en lang blond haar.
Maar ja dat is dan een algemene omschrijving. Wanneer je haar voorbij zou zien lopen, ergens, ,dan denk je wel als eerste:'met haar zo ik wel eens vreselijk lekker willen sexen!'

Een paar dingen die ik beleefd heb:
Wanneer ze staand vastgebonden aan het Andreaskruis is. Armen hoog en een dun katoenen, te kort jurkje aan. Haar nek likken en met mn handen over haar lichaam glijden. Langzaam van boven naar beneden. Haar borstjes die lekker strak zijn met heerlijke knopjes van tepels voelend onder de stof. Langs haar slanke taille en daarna weer even onder het jurkje omhoog over het zachte strakke vel. Die borsten even kneden en haar zacht horen kreunen. Daarna weer naar beneden met mn handen tot op haar lekker geile heupen, waarbij ik haar wat vrij trek van dat kruis. Dan dat kontje in mn handen voelen. Heerlijke strakke billen. En wanneer je even kneed, dat ze haar bielspieren wat aantrekt.....
Vervolgens over haar onderbuik met mn ene hand verder naar onder glijdend en terwijl ik zacht over haar venusheuvel glij voel ik hoe lekker glad ze is geschoren. Op het punt van haar schaamlippen aangekomen even gestopt, zodat ik eerst haar bovenbenen kon strelen. Vanaf halverwege de slanke zachte staanders van haar strelen en de binnenzijde aftastend. Steeds verder omhoog. Waardoor ze zacht weer kreunde en haar laarsjes een stap maakten naar buiten, zodat haar benen ver genoeg gespreid stonden om nog verder naar boven te gaan. Aangekomen aldaar en dan een paar heerlijke kutlipjes voelen. Niet van die flapperlippen, maar lekker strak poesje. Met mn vinger er voorzichtig tussen glijdend het warme kutsap van haar langzaan haar lippen voelen bevochtigen en haar vingeren en met mn natte vingers nog even langs haar lippen en clith strijken. Clith bij haar is lekker gevoelig.
Door mn knienen gezakt, terwijl zij nog aan het kruis hing. Met mn handen wat meer haar benen gespreid, wat ze gewillig deed. En vervolgens met mn tong haar kutspleet langzaam likken en met mn mond zuigen aan haar clith. Ze kronkelde op een moment erger en haar onderlijf verkrampte wat. Heerlijk om te doen. Kutsappen van haar smaken naar meer.....

Later zat ze op een man, zijn pik in haar kutje, te rijden. Op haar knieen en voorover gebogen op het grote bed. Dat lekkere kontje van haar omhoog wijzend, waardoor niet alleen haar kut goed zichtbaar was, met die lekkere pompende lul in haar, maar ook haar anusgaatje zich goed liet zien.
Op het bed geklommen en boven dat lekkere gaatje gaan staan. Door mn knieen gezakt om voorzichtig in haar kontje te glijden. Condoom met genoeg glijmiddel. Ik verwachte wel wat tegenstand, maar tot mijn verwondering gleed mijn lul er likker soepel in! Heerlijk. Voorzichtig op en neer in dat gaatje terwijl ik de ander zijn pik langs de mijne voelde schuren. Heerlijk geil. Haar kont toen lekker volgespoten, in condoom.

Weer wat later een rustiger sexmoment, waardoor ze zich omdraaide en op haar rug ging liggen en vroeg om een lekkere spermadouche. De aanwezige mannen lieten zich dit geen 2e keer zeggen en leegden een nieuwe lading sperma over haar borsten. Wat ze vervolgens nog eens geil uitsmeerde over haar lichaam.

Wanneer je nog zou willen weten Elke, wat ik nog eens zou willen doen met je samen, dan stuur me maar een pb'tje

Andere heren ook zulke lekkere ervaringen gehad?
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
Rlps
Contacteer:

Bericht door Rlps »

Hallo Elke .
Ik was er de vorige keer ook en het was super.
Ik ben erbij donderdag.

Xxx John
adriano
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door adriano »

Heb haar in het verleden een paar keer eerder meegemaakt. Ongelooflijk lekkere geile neukkont heeft ze, je voelt haar kringspier je lul vrijwel leeg trekken. Ik kom op zeker en ik kom wat later. Lijkt me ontzettend geil om mijn pik in haar totaal doorgeneukte kont te rammen terwijl haar gezicht en borsten al druipen van het sperma om vervolgens op tijd terug te trekken en haar gezicht nog voller te spuiten. En dan wellicht weer in de rij aansluiten voor de volgende neukbeurt in haar kut.
ranstad
Geaardheid: hetero
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door ranstad »

Lijkt me erg leuk om langs te komen, is wel uit de richting waar ik ban, ik hoop dus dat het wel doorgaat.

Is er misschien een website van Elke, waar ik alvast haar kan bewonderen ?

Ik ben erbij!
sletpaul
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door sletpaul »

Hoi hoi
graag wil ik aanwezig zijn om elke haar wens in vervulling te laten gaan.... is al bekend hoe laat ze er is en tot hoe laat.......

Hoor graag
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten