Een paar vraagjes van een actief stel;

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een paar vraagjes van een actief stel;

Bericht door LeerMeester »

Beste Mot,

Leuk dat ook jij je verhaal hier hebt neer gezet.
Ik kan me best voorstellen dat je vriendin moeite heeft om zich te laten gaan, maar ik kan je wel vertellen dat mocht ze ooit de moet hebben om vooroordelen en sommige "morele waardes" lost te laten, ze dingen kan gaan ervaren die haar veel genot geven.
Het is gewoon een feit dat 1 enkele man beperkter is dan een vrouw, en dat een vrouw behoorlijke hoogte punten na elkaar kan verwerken en daardoor een climax kan ervaren die haar doen zinderen van genot.

Het heeft g-sub geholpen dat niet zij die zeggenschap / beslissing had maar dat ze die heeft overgedragen aan Mij, minder schuld gevoel en schaamte, omdat het nu eenmaal 'moest' .
Uit eindelijk is het het zelfde maar toch net even anders.

Slim om eerst een keer te kijken en mee te maken hoe een andre vrouw het ervaart en mee maakt, misschien een gesprekje achter af, wie weet dat het verlangen naar zo'n ervaring dan gaat sluimeren..;-)

Mijn slavin heeft geen grote borsten maar je mag altijd met je vriendin komen kijken naar een sessie met haar, en ongetwijfeld zijn er zat dames die wel grote borsten hebben en daar ook geen probleem mee hebben..

Nicolaas geeft best een handige tip...
Al begrijp ik dat jij niets wilt beloven zegt hij eigenlijk het zelfde van uit een stel, niets verwachten dan valt het altijd mee.

Leuk weer om een reactie te lezen....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
LeerMeester
Contacteer:

Wij zijn van plan om weer eens bij EC aan te gaan, nu vindt ik het lastig om "blind" pb-tjes te plaatsen.
Je weet zo weinig van een persoon, en zijn/haar voorkeuren.
Daarom zou het leuk zijn als meerdere stellen of singels iets zouden schrijven wat hun motiveert om naar EC te gaan.

Groetjes.

Liefhebber0
Geaardheid: bi
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Liefhebber0 »

Hallo actief stel!

Het lijkt mij fijn als een ander eens het initiatief neemt, en waarbij de vrouw dus aangeeft wat ze wil en waarbij het vooral om haar genot gaat, en niet om mijn eigen genot. Ik word een object om haar lust te bevredigen.
Heerlijk als zij mij een face dildo voorbind, en ik bevolen wordt op mijn rug te liggen, de dildo recht omhoog stekend, in afwachting wat komen gaat. Langzaam laat zij omlaag zakken waarna zij een heerlijke cowride op mijn face dildo doet. Geil om zo dicht bij te zien hoe zij geniet .
Vervolgens gebiedt zij mij ook om haar in andere standjes te neuken met mijn face dildo zolang zij dat wil.

Wie weet ooit eens in de EC ?
blank, blond en 48 jaar, 1.85m/90kg. Heerlijk geschoren en met cockring
LeerMeester
Contacteer:

Hallo catnail,

Ik hoop ook jouw te ontmoeten het gezicht te zien bij een naam is altijd leuk.
Wees niet bang wij geven echt wel aan wat we wel en niet wensen, maar staan voor heel veel dingen open.

Liefhebber0,

Je fantasie is duidelijk, ik ben er van overtuigt dat hij ooit eens uit kan komen...
Maar heb je er over na gedacht dat er dan wel zo'n dildo aanwezig moet zijn?
Hahaha oké alles is te regelen dus wie weet, wel handig om eerst geode afspraken te maken met een stel / vouw zodat het ook prettig verloopt.

Leuk dat je een reactie hier hebt neer gezet hopelijk volgen er nog veel meer!

LeerMeester
Contacteer:

Hallo allemaal,

Ik zag pas weer vragen van een nieuw stel, hartstikke leuk dat er nog steeds nieuwe stellen belangstelling hebben om ook naar EC te komen.
Daarom even dit berichtje, het onderwerp is naar beneden gezakt... door te reageren op dit onderwerp haal je het weer naar boven zodat ook nieuwe bezoekers er iets aan hebben...

Ik wens iedereen veel speel plezier en hoop dat de fantasieën hier worden op geschreven en later uit komen...

Met stoute groet,

Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

Het is dan naakt dag maar als ik kan komen, na 8 uur 's avonds, draag ik lingerie (cup 95F), hold-ups, pruik, lage pumps en pols- en enkelboeien.
Ik heb in het verleden al eens aan self bondage gedaan maar dat laatste stukje vastzetten is het net niet.
Het lijkt het me een geweldige ervaring om disciplinair gestraft te worden door bijvoorbeeld in het schavot geplaatst te worden en met een neushaak mijn hoofd omhoog zodat mijn mond "neukbaar" is.
Of in de kooi (dwars dan kan ik niet bewegen, of met mijn rug naar de zaal) te worden opgesloten met mijn polsen buiten de kooi aan elkaar gehaakt.
Of op de grond zittend voorin de filmzaal met mijn polsen aan de ogen gehaakt en een blinddoek of zak over mijn hoofd zodat ik niet zie wat er gebeurd.
Ik heb een kleine mond opening en heb qua genomen worden in mond of kont 0% ervaring. Als slet moet ik er misschien aan geloven of het levert me een disciplinaire klap op mijn wangen op.
Maar de zweep erover mag natuurlijk ook en waarom niet ook tussen de benen, speel immers een vrouw/slet of hoe je het noemen wil.
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
juliatv
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door juliatv »

aan LeerMeester en G-Sub

Wat een mooie en goede discussie, gewoon zeggen waar je voor komt inde EC.
Maar voor velen is dat juist ook moeilijk, en ook dit op de juiste manier onder woorden brengen.
Zelf hebik vanaf mijn jeugd belangstelling voor SM en ook voor travestie.
Sinds 1998 heb ik een aantla jaren diverse SM partys bezocht en dan weet je je wel te gedragen op dergelijke partys naar anderen toe,
maar ook dan nog kan je in de fout gaan. Maar er is altijd wel een mogelijkheid om in contact te komen met een stel.
Zolang je dit altijd op een respectvolle manier doet ...... weet je nooit hoe een bezoek verloopt!
Maar de laatste tijd kom ik vaak als travestie naar de EC en ja dan ben ik volledig gekleed vaak als dienster ....
en ja wat wil ik dan mmm som sdan wilik alleen maar sperma en dat ik lekekr ondergespoten wordt.
Wat ik wel belangrijk vind is gewoon een praatje na afloop met man vrouw wie dan ook , we zijn allen gewoon mens en dan hoort dit er ook bij. Wat ik ook belangrijk vind ,vmeestal ga ik met een zeer positief geveol naar buiten .

groetjes juliatv
Sander-1
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Ook ik vind communicatie belangrijk. Er zijn mannen in de EC die geen woord uitbrengen. Als ze een vrouw mogen neuken doen ze dat in stilte alsof een vrouw geen mens is maar een sekspop. Aan de andere kant zijn er vrouwen die juist als sekspop behandeld willen worden. Ik moet hierbij denken aan een verhaal uit mijn jeugd. Mijn 3 stapmaten vertelden me toen: Hé Sander, daar had je bij moeten zijn jongen. Ze hadden het weekend daarvoor een meisje uit de disco opgepikt en hadden het in de auto alle drie met haar gedaan. Wat later heb ik het met dat meisje een paar keer alleen gedaan. Met mij wilde ze verkering. Maar ja, een meisje met zo'n reputatie? Tegenwoordig zouden zo'n meisje op een bangalijst zetten.
A dirty mind is a joy forever.
LeerMeester
Contacteer:

Beste juliatv,

Bedankt voor je bijdrage, zo mooi dat je jezelf opensteld en beschrijft hoe jij de dingen beleeft, maar ook waarvoor je naar EC komt en je fantasie!! zo eerlijk beschrijft!
Ik hoop dat je het ook mee mag gaan maken en beleven.
Wie weet ...! het kan zomaar zijn dat er mensen zijn die na dit gelezen te hebben je een pb sturen en met jouw de mogelijkheden kunnen onder zoeken.
Of een gelijk gestemde om een mee te praten en jullie gevoelens te delen.
Veel plezier in EC!

Sander, Dit onderwerp is niet voor discussie, maar om aan te geven waarom je naar EC gaat en wat het voor je betekend.
Om andere bezoekers een indruk te geven waarom iemand komt en aan te geven waarom ze zelf komen.
Wie weet ontstaan er zo zelfs contacten!
Jij heb duidelijk aangegeven waarom je Ec bezoekt, ook je mening is niet geheel onbekend, wil je die als nog ventileren dan is het handig om dat in een ander forum onderwerp uit een te zetten.
Iedereen die hier zijn/haar fantasie en verlangen/reden schrijf waarom ze naar EC komen, dient gerespecteerd te worden!
Met fatsoen benaderd, en in haar/zijn waarde te worden gelaten!!!
Dus ook stilzwijgende mannen, en dames die op en bepaalde wijze wensten te worden behandeld, ( alleen tijdens het bezoek, en voor die bepaalde tijd! het hoeft dus niet zo te zijn dat ze het prettig vinden om altijd zo benaderd te worden!!)
Ik ga dus ook niet in op je stelling, al is de verleiding heel groot.
Graag het onderwerp schoon houden, zodat vele lezers niet vermoeid worden door meningen en discussies ( Mijn dank ).

Ook jouw wens ik mooie ervaringen binnen EC toe.

Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: galuni en 22 gasten