Leuk dat ook jij je verhaal hier hebt neer gezet.
Ik kan me best voorstellen dat je vriendin moeite heeft om zich te laten gaan, maar ik kan je wel vertellen dat mocht ze ooit de moet hebben om vooroordelen en sommige "morele waardes" lost te laten, ze dingen kan gaan ervaren die haar veel genot geven.
Het is gewoon een feit dat 1 enkele man beperkter is dan een vrouw, en dat een vrouw behoorlijke hoogte punten na elkaar kan verwerken en daardoor een climax kan ervaren die haar doen zinderen van genot.
Het heeft g-sub geholpen dat niet zij die zeggenschap / beslissing had maar dat ze die heeft overgedragen aan Mij, minder schuld gevoel en schaamte, omdat het nu eenmaal 'moest' .
Uit eindelijk is het het zelfde maar toch net even anders.
Slim om eerst een keer te kijken en mee te maken hoe een andre vrouw het ervaart en mee maakt, misschien een gesprekje achter af, wie weet dat het verlangen naar zo'n ervaring dan gaat sluimeren..

Mijn slavin heeft geen grote borsten maar je mag altijd met je vriendin komen kijken naar een sessie met haar, en ongetwijfeld zijn er zat dames die wel grote borsten hebben en daar ook geen probleem mee hebben..
Nicolaas geeft best een handige tip...
Al begrijp ik dat jij niets wilt beloven zegt hij eigenlijk het zelfde van uit een stel, niets verwachten dan valt het altijd mee.
Leuk weer om een reactie te lezen....