ik en mijn mooie sexvriendin maandagmiddag 14 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
amersfoortman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

ik en mijn mooie sexvriendin maandagmiddag 14 juni

Bericht door amersfoortman »

Ik belande vanmiddag terwijl iedereen naar het voetbal keek toevallig met mijn sexvriendin in de bios..
We verwachte niet al te veel drukte op deze orange middag en dat was ook zo, precies wat we wilde :lol:
Bij binnenkomst omgekleed,chapoo voor de gratis kluisje :D , Janneke had een kort rood jurkje aangetrokken en zwarte kousen, GEIL DUS..
Eerst hebben we samen een gratis kop capuchino gedronken waarna we richting filmzaal zijn gegaan.
Op ons gemak rustig een spannend filmpje gekeken in de hetero zaal, echter al snel konden we niet van elkaar afblijven... Janneke raakte van de film danig opgewonden dat ze haar klit begon te bespelen terwijl ze mijn gezwolle lid heerlijk pijpte.
Tijd om naar het grote orgiebed te gaan , Janneke ging gelijk op haar rug en ik wist wat me te doen stond, haar stevig nemen :oops:
Gaande weg kwamen er nog een paar mannen bij welk ze gewillig pijpte en zich dogystyle liet nemen :oops:
Na een korte pauze de 2e ronde ,wederom in de filmzaal begonnen waar Janneke 2 mannen heeft gepijpt en aansluitend door hun is geneukt,ze spoten al rap en heftig kreunend hun geile zaad in de beschermende condooms .
Daarna weer verder op het zachte grote orgiebed .
Voldaan hebben we nog een tijdje in elkaars armen gelegen en zijn tevreden huiswaarts gegaan,ondertussen nieuwschierig naar de uitslag van het nederlands elftal , al snel bracht de radio opheldering , gelukkig gewonnen !!
Ook namens Janneke wil ik de complimenten overbrengen over de aanwezige mannen ,ze gedroegen zich voorbeeldig ,waren gezellig en voelde goed aan wanneer we afstand op prijs stelden.

Gr Pieter&Janneke
Laatst gewijzigd door amersfoortman op 28 jun 2010 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
69lover
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ik en mijn sexvriendin maandagmiddag 14 juni

Bericht door 69lover »

Hallo leuk stel,

Het was idd heel leuk en gezellig.
Niet te druk en een goede sfeer.
De humor was van hoog niveau jullie hebben mij heerlijk laten genieten.
Misschien tot een volgende keer.

groetjes.
GBLover
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door GBLover »

Beste Janneke en Pieter,

Het genoegen was wederzijds.
Je had absoluut de waarheid gesproken over Janneke. Een mooie en (h)eerlijke vrouw die absoluut in was voor de mannelijke aandacht. Ze noemde zichzelf 'overdatum'. Wil jij haar HEEL DUIDELIJK vertellen dat daar helemaal niks van waar is. Heel wat jongere dames kunnen nog van haar leren. Met recht!
Jullie zijn/waren een prettig en aangenaam stel die openstonden voor iets intiems. Het moment was perfect gekozen, gezien de drukte.
Ik heb genoten van jullie spel. Helaas kwam ik niet in de juiste mood door de onbekende omgeving. Ik had graag Janneke nog graag willen nemen.
Zul je altijd zien dat in de auto de erectie wel aanwezig is...
Zeg maar tegen Janneke dat ik me inmiddels heb klaargemaakt met haar/jullie in mijn gedachte.

Ook mijn respect naar de andere heren. Heerlijk gelachen!

Grtzzzz,
GBLover

ps. Go 4 Wilkinson ;)
lekkertje
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkertje »

Hallo lief stel want dat mag ook zeker gezegd worden het was een supergeil gezicht om jullie beide lekker te zien spelen dank je wel voor de gratis live voorstelling ik heb genoten en laten we vooral het lachmoment op deze lekkere dag niet vergeten nogmaals thxhet was top :D
michel
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door michel »

Het was super.

Heerlijk genoten van jullie spel, en ook ik ben heerlijk gepijpt.

Helaas moest ik weg naar een afspraak die ik niet kon afzeggen, laat maar weten via een PB of email wanneer jullie er weer zijn.

Min e-mail is wandelfreekje@hotmail.com

Ik was die lange man.

XXXXX Michel,
amersfoortman
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door amersfoortman »

Dank allemaal voor de leuke reakties, heb de complimenten aan Janneke overgebracht !!!!! haar dank.

Lekker is ze he , en nog lief ook.....
ik ben trots op dr .

vraagje : er was maandagmiddag ook een klein leuk kereltje met krulhaar , zou jij contact met mij op willen nemen.
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten