We verwachte niet al te veel drukte op deze orange middag en dat was ook zo, precies wat we wilde

Bij binnenkomst omgekleed,chapoo voor de gratis kluisje

Eerst hebben we samen een gratis kop capuchino gedronken waarna we richting filmzaal zijn gegaan.
Op ons gemak rustig een spannend filmpje gekeken in de hetero zaal, echter al snel konden we niet van elkaar afblijven... Janneke raakte van de film danig opgewonden dat ze haar klit begon te bespelen terwijl ze mijn gezwolle lid heerlijk pijpte.
Tijd om naar het grote orgiebed te gaan , Janneke ging gelijk op haar rug en ik wist wat me te doen stond, haar stevig nemen

Gaande weg kwamen er nog een paar mannen bij welk ze gewillig pijpte en zich dogystyle liet nemen

Na een korte pauze de 2e ronde ,wederom in de filmzaal begonnen waar Janneke 2 mannen heeft gepijpt en aansluitend door hun is geneukt,ze spoten al rap en heftig kreunend hun geile zaad in de beschermende condooms .
Daarna weer verder op het zachte grote orgiebed .
Voldaan hebben we nog een tijdje in elkaars armen gelegen en zijn tevreden huiswaarts gegaan,ondertussen nieuwschierig naar de uitslag van het nederlands elftal , al snel bracht de radio opheldering , gelukkig gewonnen !!
Ook namens Janneke wil ik de complimenten overbrengen over de aanwezige mannen ,ze gedroegen zich voorbeeldig ,waren gezellig en voelde goed aan wanneer we afstand op prijs stelden.
Gr Pieter&Janneke