En ja we hadden er tijd voor en we zijn blij dat we er de tijd voor hadden, want het was ouderwets geil en gezellig.
Uiteraard was Benno ook weer van de partij en tot onze grote verbazing kwam er nog een stel binnen die noemen we voor deze gelegenheid maar even A en A.
Het was jongeren dag maar veel jongeren waren niet aanwezig wel de oudere jongeren

C van stelbuitensex en ik waren al omgekleed toen A en A binnen kwamen ze waren beide snel uit de kleren en de vrouw van A zei nou ik ben er klaar voor en ging liggen waarop Cen ik reageerde en begonnen haar kutje te likken nee zei ze ik wil eerst A maar die zei ga maar lekker door ik ben nog niet klaar, zo gezegd zo gedaan.
Toen de man van A klaar was werd hij gepijpt door de vrouw van A en ik werd gebeft door C terwijl Benno haar achterlangs hard en stevig neukte.
A werd goed gevingerd de spetters vlogen in het rond ,C en ik hebben van plaats gewisseld en ik werd heerlijk geneukt door Benno en later door een andere man.
Toen C klaar kwam moest ik mijn hoofd snel wegtrekken anders had ik nu een blauw hoofd gehad

Na een rokertje en een bakkie koffie kwamen we binnen en A en A waren nog lekker bezig.
Ik gaf de man een tongzoen hij had wat nicotine nodig,maar geen zin om een rokertje te doen terwijl hij kon neuken.
C van stelbuitensex ging A beffen en werd weer hard geneukt en ik werd gevingerd door haar man H.
De man van A is een paar keer luidkeels klaar gekomen en de vrouw niet minder.
Na een heerlijke geile hete middag is niets zo lekker als een douche te nemen dat deden C en ik ,ik smeerde haar in en drukte haar met de borsten tegen het raam.
Benno kwam er ook bij en we hebben nog even samen gespeeld.
Toen was het tijd om te gaan want zowel A en A en stelbuitensex moesten nog aan het werk.
Kortom het was weer een ouderwetse geile en gezellige middag geweest.
Tevens wil ik Patricia bedanken voor de goede zorgen.