En er waren veel geile mannen.
Ik had vrijwel direct mannen om me heen die heerlijk aan me zaten. Lekker trekken en zuigen aan mn pik. Ik moet dan oppassen dat ik niet te snel al klaarkom, zo geil. maar na even wat heen en weer lopen gaat dat weer beter.
Vooral die geile stoere man, getint en donkere baard, wat ben je geil. Ik had je al zien lopen, maar het leek me in eerste instantie niet dat je voor mannen kwam. later bleek dat wel zo te zijn en heb ik je nog kunnen neuken. Helaas kon ik je niet echt laten voelen, dat ik inderdaad wel een beest kan zijn

Jammer dat ik je niet vaker treffen kan. Ik zou graag meer met je willen, maar je kwam zo snel klaar. Je komt er vaker, want je kende de dame van het geile stel.
Na even weer wat heen er weer lopen en rust, was er in de darkroom een kleine groep mannen ontstaan die geil om een man heen gingen staan die ierdereen wilde zuigen, supergeil om te zien en mee te doen. Weer oppassen dat ik niet klaarkom, want dat wil ik nog helemaal niet. Ik wil nog even dat geile gevoel houden.
Later was er nog een groepje met een hele geile stoere brede man, zo geil en hij wilde veel pikken om hem heen. Hij zoog heerlijk en helaas nu kon ik mij echt niet meer inhouden, al snel trok hij me klaar. Jammer, want dan is het bij mij helaas gebeurt. Hij bedankt me nog, maar ik moet hem bedanken voor de korte maar geile ervaring.
Voor mij was het tijd om te gaan, het voelde eigenlijk alsof ik nu snel afdroop. Maar als ik eenmaal klaar ben, dan ben ik dat ook.
Helaas kan ik zelden op de naaktdag komen, ivm werken. Maar wie weet een volgende vakantie. Dan ga ik zeker weer.
En ik hoop de beide geile stoere mannen nog eens tegen te komen