geile naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
top035

geile naaktdag

Bericht door top035 »

Voor het eerst kon ik dan eindelijk eens de naaktdag bezoeken. Wat een geile ervaring. Het was best druk. Er lag een geil stel op het bed in de hoek heerlijk te genieten. het was duidelijk dat ze dat ook samen wilden doen, prima! Het was geil om een beetje naar te kijken. Al ben ik gay, toch was het geil om te zien hoe ze af en toe lekker tekeer gingen.
En er waren veel geile mannen.
Ik had vrijwel direct mannen om me heen die heerlijk aan me zaten. Lekker trekken en zuigen aan mn pik. Ik moet dan oppassen dat ik niet te snel al klaarkom, zo geil. maar na even wat heen en weer lopen gaat dat weer beter.
Vooral die geile stoere man, getint en donkere baard, wat ben je geil. Ik had je al zien lopen, maar het leek me in eerste instantie niet dat je voor mannen kwam. later bleek dat wel zo te zijn en heb ik je nog kunnen neuken. Helaas kon ik je niet echt laten voelen, dat ik inderdaad wel een beest kan zijn ;-)
Jammer dat ik je niet vaker treffen kan. Ik zou graag meer met je willen, maar je kwam zo snel klaar. Je komt er vaker, want je kende de dame van het geile stel.
Na even weer wat heen er weer lopen en rust, was er in de darkroom een kleine groep mannen ontstaan die geil om een man heen gingen staan die ierdereen wilde zuigen, supergeil om te zien en mee te doen. Weer oppassen dat ik niet klaarkom, want dat wil ik nog helemaal niet. Ik wil nog even dat geile gevoel houden.
Later was er nog een groepje met een hele geile stoere brede man, zo geil en hij wilde veel pikken om hem heen. Hij zoog heerlijk en helaas nu kon ik mij echt niet meer inhouden, al snel trok hij me klaar. Jammer, want dan is het bij mij helaas gebeurt. Hij bedankt me nog, maar ik moet hem bedanken voor de korte maar geile ervaring.
Voor mij was het tijd om te gaan, het voelde eigenlijk alsof ik nu snel afdroop. Maar als ik eenmaal klaar ben, dan ben ik dat ook.
Helaas kan ik zelden op de naaktdag komen, ivm werken. Maar wie weet een volgende vakantie. Dan ga ik zeker weer.
En ik hoop de beide geile stoere mannen nog eens tegen te komen ;-) dan voor langer plezier.
Queequeg
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: geile naaktdag

Bericht door Queequeg »

Beste Top035,
Ik herken het verhaal, ik was er ook bij en heb ook de gast met de donkere baard geneukt. Ik weet niet zo goed welke van de mannen jij bent maar ik weet vrijwel zeker dat we met elkaar bezig zijn geweest (ik kalend, kort baardje). Toen de andere stoere vent een filmpje wilde maken was ik de eerste die meteen afhaakte. Heb seks gehad met veel lekkere kerels, in het begin van de middag met een gast met een werkelijk enorme lul. Was ook vaak in de darkroom op het matras met meerdere mannen te vinden. Ook met die andere bloedgeile getatoueerde gast die zich ook heerlijk liet neuken en dat heb ik ook een paar keer gedaan, altijd safe natuurlijk. Uiteindelijk ook veel met een oudere, lange, heel geile man gespeeld. Hij had nog nooit eerder een man gepijpt, ik was zijn eerste lul die hij ooit had gepijpt, en hij deed het fantastich (en vaak). Wat een geile middag, alle mannen bedankt!
Arend
Geaardheid: homo
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Arend »

Als je sm bent en daarbij gay, kom eens naar de fetishday.
Daar zijn er meer die sm willen.
Maak dan wel duidelijk of je top of bottom bent.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
FirstTimer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Dat klinkt echt heerlijk. Ik had gisteren een poging gedaan om eens genomen worden door een man.. en toen was het sluitingstijd! hahaha, volgende keer.. :roll:
top035

Bericht door top035 »

jammer dat het je niet gelukt is Firsttimer, volgende keer misschien vroeger naar de EC komen ;-). Ik wil je graag de ervaring geven ;-)
Arend
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Arend »

Fisttimer , Top 35 en alle anderen,
zet 10 april maar alvast in jullie agenda,
dit gezien jullie laatste regel in je profiel.
015.jpg
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
FirstTimer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Top35 als ik een keer in de ochtend of middag ga PB ik je :oops:
10 april staat erin Arend! PB met meer info? :roll: :lol:
robinr
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door robinr »

omg wat moeten jullie lekker tekeer zijn gegaan. Gebeurt toch wel vaak als ik er net niet ben grrrrr Hoop jullie spoedig weer te zien (wordt waarschijnlijk 6 april ivm werk)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten